Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • krzysiek83wpr, na forum OCP każdy ma "kogoś" w ASO :-)

    Komentarz

    • shado
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 5315
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      Tylko kto komu się rozwalił silnik po gwarancji pojedzie zrobić go w ASO? :diabelski_usmiech Łatwo więc powiedzieć, że nie mieli ani jednego takiego wypadku :szeroki_usmiech
      BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

      SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

      Komentarz


      • shado, poza ASO cudów nie ma. Robocizna 450 zł zamiast 940 zł. Zamienników nie ma więc trzeba kupić oryginał, w rabacie wychodzi drożej jak w ASO cały komplet.

        BTW, mi ASO przyznało się że robili kilka przypadków z łańcuchem ale to w autach gdzie łańcuch było słychać podczas jazdy.

        Komentarz

        • sew1981
          RS
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2009
          • 10917
          • Fiat

          namo, tak zajrzałem tu...no jak nic niby się nie dzieje z tymi rozrządami to ok, tylko się cieszyć, że za odgłosami spod maski nie idzie jakaś poważniejsza awaria.
          Ale samo nawet pierdzenie/terkotanie, które często występuje w silniku 1.4 tsi, nie powinno poprostu mieć miejsca w nowym pojeździe w 21 wieku, który niedawno wyjechał z salonu. :P

          Komentarz


          • W 21 wieku robi się jednorazówki. Chleb jest suchy na drugi dzień, wiertarka rozsypuje się w rękach, na aucie masz ekologiczny lakier, przejedziesz po krzakach i masz cały bok do malowania.

            Wszystko robione po to żebyś to auto szybko zezłomował i kupił nowe. Jaki interes ma producent wiertarek jak zrobi trwałą i kupisz w ciągu 10 lat jedną zamiast czterech?

            Komentarz

            • MG
              Ambiente
              • 2008
              • 101
              • Octavia II (1Z3)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              Jak dla mnie właśnie awansowałeś na głównego hejtera tego forum:
              A to dlatego, że kilka dni wcześniej wypisujesz idotyzmy:
              Zamieszczone przez namo
              Jakby ktoś chciał pogadać o hejterach to proszę pytać, a co do rozrządu skończcie wygadywać bzdury bo wstyd robicie.
              deprecjonując uwagi uczestników tego forum co jakości samochodów zakupionych za ciężkie pieniądze !!!

              By w końcu napisać, że:
              Zamieszczone przez namo
              W 21 wieku robi się jednorazówki. Chleb jest suchy na drugi dzień, wiertarka rozsypuje się w rękach, na aucie masz ekologiczny lakier, przejedziesz po krzakach i masz cały bok do malowania.

              Wszystko robione po to żebyś to auto szybko zezłomował i kupił nowe. Jaki interes ma producent wiertarek jak zrobi trwałą i kupisz w ciągu 10 lat jedną zamiast czterech?
              Zachęcam zatem do przeczytania ze zrozumieniem artykułów potwierdzających wady rozrządu w 1.4 TSI:

              Das Internetportal zum Thema Auto. Hier finden Sie Testberichte, Kaufberatung und mehr als 700.000 Autos im Automarkt.


              Przeczysz sam sobie drogi Namo. Rozrząd w 1.4 jest według Ciebie bez wad, ale inni producenci w obecnych czasach robią jednorazówki. Co tam jacyś dziennikarze i gość od producenta który potwierdza wadę rozrządu.

              Zdecyduj się chłopie, bo masz jakieś rozdwojenie !!! Dla mnie Twoja wiarygodność jest żadna.

              Komentarz


              • Zamieszczone przez MG
                ciężkie pieniądze
                zmień pracę stary, bo widać że wypruwasz sobie żyły żeby jeździć ćeskim vozidłem. Tak to jest jak się na szkołę kamieniami rzucało.

                Zamieszczone przez MG
                Dla mnie Twoja wiarygodność jest żadna.
                Przypadkiem mam to gdzieś a Ty otrzymujesz order Wiarygodny Forumowicz :szeroki_usmiech

                Komentarz

                • MG
                  Ambiente
                  • 2008
                  • 101
                  • Octavia II (1Z3)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  namo, Żadnego konkretnego odniesienia się do argumentów. Bezczelne zaczepki słowne. Potwierdzasz że jesteś hejterem. Żegnam !

                  Uwaga: Nie karmić Trolla !!!

                  Komentarz


                  • Poza linkami do artykułów z gazety nie masz żadnych argumentów. Redakcje napiszą wszystko byle by wzbudzić sensację i sprzedać gazetę. Gazeta bez afery kiepsko się sprzedaje, to dlatego na okładkach czasopism pojawia się coś w stylu "Nagi Palikot przytula Kaczyńskiego". Bez tego te redaktory nie zarobią na chleb. Kilka przypadków wadliwego rozrządu przerobili na kataklizm zagrażający społeczeństwu.

                    Dajesz sobie papkę wciskać do głowy, codziennie oglądając TV pochłaniasz to co redaktorek chciał ci wcisnąć do głowy. Nie masz własnego zdania, ufasz mediom bardziej niż sobie. Szukasz popleczników którzy też dali wkręcić się w tą aferę, dyskutujecie tak przez 75 stron. Siejecie niepotrzebny ferment a tak naprawdę nic się nie dzieje. Było klika przypadków dzwoniących łańcuchów i na tym koniec. Media motoryzacyjne chciały zarobić na kilku wadliwych łańcuchach robiąc z tego kataklizm, a Ty w to uwierzyłeś.

                    "Gość od producenta"? Ten gość to pracownik agencji PRowskiej która zajmuje się prowadzeniem fanpage na Facebooku, głupio sobie pogadał.

                    MG, wymieniłeś już rozrząd, czy nie? Może wydrukujesz te dwa artykuły i pójdziesz do ASO? Wystraszą się i wymienią Ci go za darmo. Jak się nie wystraszą to może wymienisz go na swój koszt? Zobaczysz że oba łańcuchy są identyczne i wydają identyczne odgłosy. Wtedy lżejszy o 3000 poczujesz jak hejterzy i media Tobą zmanipulują.

                    Komentarz

                    • andrzej111
                      L&K
                      • 2010
                      • 1391

                      Zamieszczone przez namo
                      zmień pracę stary, bo widać że wypruwasz sobie żyły żeby jeździć ćeskim vozidłem. Tak to jest jak się na szkołę kamieniami rzucało.
                      Odezwał się Warren Buffett, który jeździ golasem z kratą :szeroki_usmiech
                      Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                      Komentarz


                      • andrzej111, jeździł :-P

                        Komentarz

                        • parasite
                          L&K
                          • 2011
                          • 1368

                          Zamieszczone przez namo
                          Zobaczysz że oba łańcuchy są identyczne
                          Jakbyś przeczytał ten temat to wiedziałbyś, ze jednak nowe łańcuchy nie są identyczne.

                          Zamieszczone przez namo
                          andrzej111, jeździł
                          Teraz jest golas bez kraty? Prawdziwy postęp. :szeroki_usmiech
                          AGR 112KM, 232Nm
                          Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                          Komentarz


                          • parasite, teraz jest Audi A5 Sportback Facelifting w quattro

                            Komentarz

                            • parasite
                              L&K
                              • 2011
                              • 1368

                              Zamieszczone przez namo
                              parasite, teraz jest Audi A5 Sportback Facelifting w quattro
                              Wow, szczena mi opadła :lol: :lol: :lol: Facelifting trzeba było sobie pogrubić.

                              W takim razie to chyba Ciebie nie obchodzą problemy TSI?
                              AGR 112KM, 232Nm
                              Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                              Komentarz


                              • parasite, obchodzą. Żona jeździ tą Octavią z 1.4 TSI.

                                Komentarz

                                • parasite
                                  L&K
                                  • 2011
                                  • 1368

                                  Zamieszczone przez namo
                                  parasite, obchodzą. Żona jeździ tą Octavią z 1.4 TSI.
                                  To niech się cieszy, że nie ma problemów z silnikiem jak inni. Bo to, że problem jakiś jest to fakt. Być może już to poprawili, być może nie. W ASO zawsze mówią, że jest ok. Gadka się zmienia zazwyczaj po gwarancji, a bezgraniczna wiara w zapewnienia producenta jest tak samo głupia jak wiara we wszystko co dziennikarze napiszą.
                                  Po drugie to nie są pierwsze problemy z łańcuchem w silnikach VW, bo podobny problem miały silniki 1.2 12V.
                                  AGR 112KM, 232Nm
                                  Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                  Komentarz

                                  • MG
                                    Ambiente
                                    • 2008
                                    • 101
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                    Ostatni raz odpiszę:

                                    Zamieszczone przez namo
                                    Poza linkami do artykułów z gazety nie masz żadnych argumentów. Redakcje napiszą wszystko byle by wzbudzić sensację i sprzedać gazetę. Gazeta bez afery kiepsko się sprzedaje, to dlatego na okładkach czasopism pojawia się coś w stylu "Nagi Palikot przytula Kaczyńskiego". Bez tego te redaktory nie zarobią na chleb. Kilka przypadków wadliwego rozrządu przerobili na kataklizm zagrażający społeczeństwu.
                                    Dużo piszesz i jeszcze bardziej się pogrążasz. Co więcej potwierdzasz każdym swoim słowem skrajną niewiedzę w tym temacie. Gdybyś przeczytał (jak prosiłem ze zrozumieniem) ten artykuł http://www.auto-swiat.pl/1-czy-vw-ro...uchow-rozrzadu , to wiedziałbyś że problem z rozrządem w 1.4 TSI potwierdził Frank Tuch - chief quality officer w Volkswagen AG.

                                    Frank Tuch naprawdę istnieje - http://www.4wheelsnews.com/volkswage...ality-officer/

                                    Zastanawiające jest, że pomimo publikacji prasowych powołujących się na słowa Franka Tuch, grupa VAG nie opublikowała standardowego sprostowania typu "...wypowiadał swoją prywatną opinię". Ciekawe ???

                                    Dodatkowo wyobraź sobie że ASO, dysponują specjalnie opracowanymi procedurami TPI opisującymi jak rozwiązywać problemy z rozrządem w 1.4 TSI.


                                    Zamieszczone przez namo
                                    Dajesz sobie papkę wciskać do głowy, codziennie oglądając TV pochłaniasz to co redaktorek chciał ci wcisnąć do głowy. Nie masz własnego zdania, ufasz mediom bardziej niż sobie. Szukasz popleczników którzy też dali wkręcić się w tą aferę, dyskutujecie tak przez 75 stron. Siejecie niepotrzebny ferment a tak naprawdę nic się nie dzieje. Było klika przypadków dzwoniących łańcuchów i na tym koniec. Media motoryzacyjne chciały zarobić na kilku wadliwych łańcuchach robiąc z tego kataklizm, a Ty w to uwierzyłeś.
                                    Tak, tak oczywiście .. papka.. redaktorek...nie mam zdania...i szukam popleczników. Wszystko jasne...

                                    Ten wątek ma 75 stron bo Ty i tobie podobni uważają, że tutaj jest najwłaściwsze miejsce do poinformowania świata jakim samochodem obecnie jeżdżą, ile ten samochód pali i dlaczego benzyna jest lepsza od diesla i na odwrót. Tutaj również produkują się tacy jak Ty, którzy o problemie rozrządu w 1.4 TSI wiedzą niewiele lub nic. I właśnie dlatego, że ten wątek ma 75 stron trzeba trochę czasu oraz chęci by problem poznać.
                                    Tobie się nie chciało i wymyśliłeś sobie jakąś teorię spiskową.
                                    Fajnie, tak nowocześnie.

                                    Zamieszczone przez namo
                                    "Gość od producenta"? Ten gość to pracownik agencji PRowskiej która zajmuje się prowadzeniem fanpage na Facebooku, głupio sobie pogadał.
                                    "Gość od producenta" = Frank Tuch, przypominam chief quality officer w Volkswagen AG.
                                    O facebooku nic wcześniej nie pisałem. Zresztą nikt poważnie nie traktuje tej wpadki na facebooku. Użytkownicy tego forum wyśmiali się z tego incydentu wiele stron wcześniej, ale chyba tego też nie przeczytałeś.

                                    Zamieszczone przez namo
                                    MG, wymieniłeś już rozrząd, czy nie? Może wydrukujesz te dwa artykuły i pójdziesz do ASO? Wystraszą się i wymienią Ci go za darmo. Jak się nie wystraszą to może wymienisz go na swój koszt? Zobaczysz że oba łańcuchy są identyczne i wydają identyczne odgłosy. Wtedy lżejszy o 3000 poczujesz jak hejterzy i media Tobą zmanipulują.
                                    Tak, mam wymieniony rozrząd. Mam również korespondencje z potwierdzeniem przez ASO, że wystąpiło uszkodzenie rozrządu.

                                    Podsumowując:
                                    1. Przedstawiciel producenta potwierdza występowanie problemu.
                                    2. ASO dysponuje opracowanymi procedurami TPI.
                                    3. Problem opisywany na forach różnych modeli aut z grupy VAG wyposażonych w silnik 1.4 TSI.
                                    4. Na youtube jest kilkanaście filmów potwierdzających występowanie metalicznych dźwięków przy uruchomieniu silnika.
                                    5. Dzięki koledze LUKI w tym wątku są zamieszczone zdjęcia rozebranego rozrządu, poszczególnych części, różnych modeli łańcucha oraz merytoryczne materiały co do przyczyny wady i metod jej usuwania.
                                    6. Faktem jest, że na tym forum nie ma znanych przypadków rozpadu silnika 1.4 TSI spowodowanego wadą rozrządu. Może właśnie dlatego, że rozrząd dużo wcześniej przed taką awarią dość wyraźnie daje znać, że trzeba podjąć kroki naprawcze i rozsądny użytkownik właśnie to czyni.

                                    A według Ciebie to wszystko to wymysły dziennikarzy, bijących pianę użytkowników, itp pierdoły. Ciekawa opinia jednak jak widzisz błędna.

                                    Istnieją materiały bezsprzecznie potwierdzające występowanie wady, przy czym nie jest ogłaszana akcja serwisowa bo jak twierdzi producent problem nie dotyczy wszystkich samochodów. Być może Twój samochód potwierdza tę opinię i istnieją sztuki wolne od wad.
                                    Gratuluję zatem zakupu udanego modelu. Ja na swoim przykładzie tego nie potwierdzę.

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      Kolega problemu nie ma i go nie widzi, jak problem bedzie to kupi nowy motor na ebayu i tyle go to bedzie interesowac.

                                      Punkt widzenia zalezy od punktu odniesienia.

                                      Teraz kolega pewnie ma TFSI a nie TSI, wiec ten lepszy :roll:
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • Maicroft, z TFSI też nie ma kolorowo :szeroki_usmiech



                                        Pinkole, nawet tego nie czytam :-)

                                        Komentarz

                                        • Maicroft
                                          Moderator
                                          S_OCP MemberModeratorr
                                          • 2004
                                          • 25757
                                          • Audi

                                          Jak rowniez z 3.0TDI :lol:

                                          Z deszczu pod rynne.

                                          Audi ma taka dobra norme zuzycia oleju, zeby V6 czy V8 nie musialy miec nowej instrukcji pisanej. Tam normatywnie bywa przy ostrej jezdzie 1l/1000km.

                                          Na szczescie z CAXA tego problemu nie bylo
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz

                                          • idas
                                            Elegance
                                            • 2006
                                            • 828

                                            Na forum golfa pojawil sie taki post od kolegi kompakt
                                            Ja opiszę swoją sytuacje..
                                            Samochód: VW Golf 6, 1.4 TSI 122 KM, CAXA, 2009

                                            W czerwcu 2012 roku zgłosiłem w ASO usterkę rozciągniętego łańcucha (formularz składania reklamacji).
                                            Zostałem zaproszony do ASO, gdzie na swój koszt sprawdzili samochód. Okazało się, że wszystko 'niby' ok. Było to 1,5 roku po upływie gwarancji.
                                            Tydzień temu stała się rzecz, która pewnie i tak się wydarzyć miała.. łańcuch nie wytrzymał i zrobił demolkę w silniku.
                                            Pierwsza propozycja ASO -> wymiana silnika, gdyż łańcuch (który zgłaszałem im w czerwcu) zrobił to, co zrobił..
                                            Koszt? Jedyne 20 000 zł za nowy silnik (sic!)

                                            Jako, że mam pisma - nie odpuszczę im tego tematu.
                                            Samochód jest unieruchomiony i nic z nim nie można zrobić..

                                            Czy ktoś ma/miał podobny problem?
                                            VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
                                            VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline

                                            Komentarz

                                            • shado
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 5315
                                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                              Hater
                                              BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                                              SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                                              Komentarz


                                              • Ooo! Jest kolejny przypadek "unieruchomionego auta" z silnikiem 1.4 TSI CAXA.

                                                Ile już naliczyliście? 5 czy 6 ?

                                                Komentarz

                                                • bishop
                                                  L&K
                                                  • 2012
                                                  • 1430

                                                  To i tak o 5 lub 6 za dużo

                                                  Komentarz

                                                  • krzysn
                                                    Rider
                                                    • 2007
                                                    • 515

                                                    bishop, policz 1.9 tdi, zdaje się silnik bxe. Albo 2.0 tdi. W obu przypadkach również poważne problemy z silnikiem.
                                                    Problem z caxa pewnie jest, w końcu te parę osób opisalo rzeczywiste problemy.
                                                    Nam, szczerze zadowolonym z silnika, jego osiągów, spalania i kultury pracy pozostaje czekać na ewentualna usterkę.

                                                    Moim zdaniem wątek powinien być zamknięty. Kolejne posty nic nowego nie wnoszą.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...